Subject: KUTSE: Euroopa Liidu uue pakendi ja pakendijäätmete määruse (PPWR) tutvustuskohtumine!
From: "Dagny Kungus" <[email-masked]>
To: "Dagny Kungus" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 13:22:30 +0300

Tere!

Olete oodatud osalema 16. juunil 2025 kell 10.00–12.00 toimuvale 
kohtumisele, kus tutvustame uut Euroopa Liidu pakendi ja pakendijäätmete 
määrust (PPWR).

PPWR jõustus 11. veebruaril 2025, kuid selle nõuded hakkavad kehtima alates 
12. augustist 2026. Kohtumisel anname ülevaate määruse olulisematest 
muudatustest ning täpsustame selle kohaldamise ajakava ja järgmiseks sammuks 
vajalikku ettevalmistust.

Kõik määrust puudutavad materjalid ja info on koondatud Kliimaministeeriumi 
veebilehele: 
<https://kliimaministeerium.ee/elukeskkond-ringmajandus/poliitika-ja-seadusandlus/pakendid> 
Pakendid | Kliimaministeerium. Kohtumist on plaanis salvestada ning 
salvestus lisatakse hiljem Kliimaministeeriumi kodulehele.

Liitu kohtumisega alloleva lingi kaudu:

_______________________________________________________________________________

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad abi?

 <https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NWUzYTE0NWUtZTAwYS00Zjc2LTkwMzEtNjhmZGJiMzE1MzA4%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22982d5054-1b3c-4a65-9351-3c842ea4ca12%22%2c%22Oid%22%3a%22958d0c72-59fd-4cdd-bf51-08ed14ea43b9%22%7d> 
Liitu koosolekuga kohe

Koosoleku ID: 380 967 023 098 9

Pääsukood: 2C5uj9Nd

Heade soovidega,

Dagny Kungus

Nõunik | Ringmajanduse osakond

Advisor | Environmental Management Department

+372 625 6495 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti |  <http://www.kliimaministeerium.ee/> 
www.kliimaministeerium.ee